Klanttevredenheid P&M biedt kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Dit blijkt onder andere uit onze tevreden cliënten en opdrachtgevers. Wij werken met mensen en voor mensen, en zijn van mening dat goede dienstverlening start bij het borgen van onze kwaliteit. Al onze medewerkers zijn kundige vakmensen die beschikken over de juiste kwalificaties. Speerpunt bij P&M is het bieden van duidelijkheid, betrouwbaarheid en transparantie. Wij communiceren duidelijk en helder, informeren volledig, zijn transparant en maken goede afspraken. Wij werken volgens vaste richtlijnen en werkprocedures, waarop we ook aanspreekbaar zijn vanuit ons klachtenreglement. Wij voeren sinds 2010 het Blik op werk keurmerk. Blik op Werk borgt de betrouwbaarheid en kwaliteit van onze dienstverleningOnze werkwijze, afspraken, resultaten en klanttevredenheid worden hiertoe continu getoetst. Ook in 2016 hebben wij wederom deelgenomen aan het tevredenheidsonderzoek. Hieronder vindt u het oordeel van cliënten en opdrachtgevers over de kwaliteit van onze dienstverlening.

Producten P&M Markt
Diagnose, onderzoek en loopbaanoriëntatie 9,3 7,7
Outplacement 9,5 7,6
Verzuimbegeleiding (Wet Verbetering Poortwachter) 8,0 7,3
Toeleiden naar werk vanuit situatie geen werk 8,8 7,4
Sociale activering 8,8 7,6
Totaal cliënten 8,8 7,7

Download het volledige onderzoeksrapport P&M Arbeid Eindrapportage 2016 (meetjaar 2015-2016)

Download het volledige onderzoeksrapport Klanttevredenheidsonderzoek BOW_18-08-2015

Rating BOW; 5 sterren

Conform de ethische gedragscode van onze beroepsorganisaties hanteert P&M onder andere een klachtenreglement en een privacyreglement. Beiden zijn hier te downloaden: Klachten reglement Privacy reglement Verder hanteren wij bij de uitvoering van onze opdrachten de Algemene Voorwaarden.